Junts fem castanyada – Sorteig xarxes socials

cartell castanyada 2020 UBR

La Unió de Botiguers de Reus ha decidit centrar enguany la seva habitual campanya de tardor en les xarxes socials. Ho fa sota el lema ‘Junts fem Castanyada’ i amb l’objectiu de mantenir la màxima interacció amb els seus clients, convidant a la ciutadania a mantenir les tradicions i la relació amb el comerç de proximitat, així com traslladar-los un missatge d’ànim.

Donada la complicada situació sanitària, la Unió de Botiguers de Reus ha cregut que l’acció més responsable era plantejar accions d’acord amb les pautes de les autoritats sanitàries. Per això, es farà una campanya intensiva a través de les xarxes socials de la UBR potenciant al màxim activitats tradicionals de ciutat.

Sorteig d’entrades

S’ha ideat una proposta que permetrà als usuaris entrar al sorteig de deu entrades dobles per l’espectacle de caire tradicional “Festa de la Tardor” al Bravium Teatre de la mà de la companyia Els Picarols. Un espectacle per a tots els públics i que s’està organitzant seguint la normativa i mesures de seguretat que permetran mantenir la distància entre grups d’espectadors.

La representació tindrà lloc el proper 1 de novembre, per aquest motiu el sorteig estarà actiu entre divendres 23 i dimecres 28 d’octubre als perfils d’Instagram i Facebook de la UBR.

Així mateix, tots els comerços adherits a la UBR lluiran aquests dies un cartell amb el lema ‘Junts fem Castanyada’.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *