Professionals del comerç a Reus debaten sobre el sector en una jornada a Cal Massó

Cal Massó s’ha omplert aquest dimecres amb la presència de 120 professionals del sector del comerç de la ciutat en la jornada ‘A Reus Fem Comerç’, organitzada per l’Institut Superior de Comerç Komercium, juntament amb la Unió de Botiguers de Reus i El Tomb de Reus i amb el suport de l’Agència de Promoció de Ciutat. La jornada ha reunit professionals i persones vinculades al sector i s’ha celebrat en el marc de la segona edició de la Setmana del Comerç, que es realitza del 19 al 24 de març.

La regidora de Projecció de Ciutat, Montserrat Caelles, ha obert la jornada destacant que “Reus té tots els elements per encarar el futur comercial amb optimisme. És una ciutat amb càracter, amb visió estratègica i un bon posicionament, tant comercial com cultural i turístic”. Davant del sector, la regidora també ha recordat que “és important integrar tots els sectors de la ciutat –comerç, turisme, gastronomia i productes del territori– per tal d’emocionar el visitant amb experiències singulars” i considera que “tenim el repte de millorar la competitivitat dels comerços i establiments de restauració de la ciutat per generar un centre comercial a cel obert de qualitat”.

Durant la jornada han intervingut diferents experts que han aportat visions innovadores sobre la manera de gestionar i planificar l’activitat comercial davant l’evolució actual del sector. El primer debat ha estat moderat per Jordi Zaragoza, soci fundador de Pymeralia i formador a l’Institut Superior de Marketing ESIC de Barcelona. Els temes de debat proposats pel moderador han estat el nou model de consum i comportament dels consumidors, fidelització dels clients, campanyes efectives de les associacions i entitats municipals i actualització dels espais comercials. Zaragoza ha resumit el debat en què han participat diversos comerciants de la ciutat i amb nombroses aportacions per part del públic destacant el valor de l’experiència de la compra: “Hem d’intentar que cada dia passi alguna cosa al nostre establiment”.

Després ha estat el torn de la ponència de Lluís Serra, CEO i Fundador de Lluís Serra Training Group, el qual ha analitzat els ‘Els 10 punts de la digitalització del comerç’ i ha destacat la importància de guanyar-se la confiança del client, de fer-lo sentir important i de comunicar-li els beneficis que aporta el producte com a factors importants a l’hora de vendre.

FONT: reusdigital.cat

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

PROTECCIÓ DE DADES PERSONALS  (Informació bàsica)
Responsable UNIÓ DE BOTIGUERS DE REUS
Finalitat Recollida de les dades per atendre les seves consultes, permetre que els seus comentaris (que són exclusivament seus i no de UNIÓ DE BOTIGUERS DE REUS)  siguin publicats, tenint en compte que UNIÓ DE BOTIGUERS DE REUS, es reserva el dret de moderar i/o eliminar els comentaris que siguin inapropiats, o bé que el seu redactat inclogui insults i/o comentaris fora de lloc.
Legitimació Consentiment de l’interessat.
Destinataris No es preveuen cessions de dades, excepte per previsió legal.
Drets Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets que s’identifiquen en la +info addicional RGPDUE
Informació addicional Pot consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra pàgina web:  +info addicional RGPDUE